• Lorem ipsum

Garantie en defecten aan uw Electronica


Ondervindt u problemen met uw product? Dan kunt u bij ons rekenen op een goede garantie service. Op al onze producten hanteren wij een fabrieksgarantie van minimaal 2 jaar bij nieuwe producten. Defecten aan een product dienen tijdig nadat u het defect heeft opgemerkt gemeld te worden. Indien u een defect ontdekt, verzoeken wij u om ons te informeren met de detail over het defect.

Wij beschikken over een eigen technische dienst voor het oplossen van uw garanties, daarnaast werken wij met met diverse herkende en gecertificeerde reparatie bedrijven. Veelal worden producten die nog onder de fabrieksgarantie vallen gerepareerd door onze leverancier.

Om aanspraak te maken op de garantie dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice (voorkeur via e-mail) Vermeld daarbij ook uw factuurnummer voor snelle afhandeling.

 

Defecten na verlopen garantietermijn

 

Is uw fabrieksgarantie net verlopen en uw product vertoont een defect? Wij beschikken over een eigen technische dienst waar uw product gerepareerd kan worden. Neem contact met ons op voor de beste afhandelmethode.
In sommige gevallen hebben wij een coulance regeling voor uw product die (net) buiten de garantie valt. De coulance regeling is afhankelijk van het merk, type en soort product. Neem altijd contact met ons op, wij zoeken samen met u naar een geschikte oplossing. Ook als de garantie is verlopen!
 

 

  • Neem bij problemen en defecten altijd contact op met ons.

    Wij kunnen alleen garantie verlenen als u contact met ons op neemt. Ga niet naar een andere winkel met producten die u bij ons heeft aangeschaft. Dit kan tot garantie problemen leiden.

     

    Garantiebewijs


    In alle gevallen is uw factuur is uw garantiebewijs. Bewaar uw factuur goed!
    Ook na de garantie kan het handig zijn om toch nog over uw factuur te beschikken. Zonder origineel factuur (kopie factuur niet toegestaan) kunnen wij geen garantie verlenen.
     
  • Bij al uw aankopen ontvangt u van ons digitaal een orderbevestiging, het factuur wat u via de e-mail krijgt opgestuurd is uw garantiebewijs. U ontvangt uw factuur nadat uw betaling is verwerkt. Bij rembours zendingen kan dit enkele weken duren.

     

    Afhandeling garantie


    Wilt u gebruik maken van onze garantie service? Volg dan de volgende stappen:

    1. Meld uw aanvraag aan bij onze klantenservice (voorkeur via e-mail) vermeld ook uw factuur nummer (vermeld ook uw probleem/defect).
    2.Nadat wij uw artikel hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging via de e-mail.
    3. Uw artikel wordt onderzocht door onze technische dienst.

    Bij garantie gevallen wordt uw product direct gerepareerd en ontvangt u een e-mail wanneer uw product retour wordt gestuurd.

     

    Uitsluiting garantie

  • Zwaar beschadigde producten
  • Wijzigingen aangebracht in of aan het product wat de werking en/of functioneren van het product aantast. (Denk hierbij aan reparaties door niet herkende reparatie bedrijven of modificaties die de werking en/of functionaliteit van het product aanpassen)
  • Vocht- of waterschade
  • Defect ontstaan door spanningspieken (onweer/bliksem en/of kortsluiting)