• Lorem ipsum

Ons verzend- en retourbeleid

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen, hierdoor wordt vaak uw vraag al beantwoordt. Indien u toch nog vragen heeft vragen wij u contact op te nemen.

Telefoonnummer: 06-14533191
Per mail: [email protected]

U kunt ons bereiken op werkdagen van 08:00u - 22:00u, op zaterdag en zondag en feestdagen zijn wij van 08:00u - 22:00u bereikbaar.

Verzending

Wij verzenden standaard onze pakketten met PostNL. Hier heeft u zelf de mogelijkheid om een dag uit te kiezen die voor u het beste uitkomt. Geen gedoe met vrij nemen of afleveren bij de buren. Heeft u liever niet dat uw pakket met PostNL wordt verstuurd? Geen enkel probleem. Naast de PostNL mogelijkheden kunt u er tijdens het afrekenen ook voor kiezen om een andere verzender te kiezen. Bij ons heeft u de keuze uit:
PostNL (Gratis)
Rembours (9,95)
DHL (Gratis)
DPD (Gratis)
UPS (Gratis)
Verzending en Installatie door E-style audio (Gratis)
Afhalen in winkel (Gratis)

Wij verzenden onze producten naar de volgende landen:
Nederland
België
Luxemburg
Duitsland
Zwitserland

Wij streven ernaar om bestellingen die voor 15.00 uur besteld zijn nog de zelfde dag te versturen. Echter kan het zijn dat product niet op voorraad is bij ons, of bij onze leverancier. In dat geval staat de levertijd bij het product aangegeven. 

Herroepingsrecht / Retourneren

Online aankopen kunt u binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Het retourtermijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling. Indien mogelijk het product in originele verpakking retourneren. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor rekening e-styleaudio.nl. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Wilt u een product retour sturen? Lees erover op onze Retourneren pagina

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: [email protected]

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Speelgoed De Betuwe bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Als u vindt dat wij u niet op de juiste manier helpen, dan heeft u het recht om een geschillenprocedure te starten bij het ODR. Meer informatie vind u op ECC Nederland of via https://ec.europa.eu/consumers/odr/.